Email Marketing

Πόσο βιώσιμη μπορεί να είναι μία επιχείρηση απευθυνόμενη αποκλειστικά σε «νέο» κοινό; Όσο κι αν επιθυμούμε συνεχώς νέους πελάτες και διεύρυνση του πελατολογίου μας, η ουσιαστική δύναμη του κάθε brand κρύβεται στο υπάρχον κοινό – σε όσους γνωρίζουν το brand μας δηλαδή, έχουν αλληλεπιδράσει μαζί του και εν γένει αποτελούν πιστούς ακόλουθούς του.

 Ένα από τα βασικά μέσα επικοινωνίας με αυτό το κοινό είναι η απευθείας επικοινωνία της επιχείρησης με αποστολή emails (newsletters) με σκοπούς ενημέρωσης του ήδη υπάρχοντος πελατολογίου, καθώς και δημιουργίας μηχανισμών remarketing όπου μας επιτρέπεται η υπενθύμιση για παράδειγμα αγοράς κάποιου προϊόντος που ο χρήστης έβαλε στο καλάθι του.

Το Email Marketing με τη σωστή στρατηγική (και την επιλογή του σωστού παρόχου) μπορεί να αποτελέσει σημαντικό -και αρκετά οικονομικό-
μέσο επικοινωνίας για την ανάπτυξη της εκάστοτε επιχείρησης.

Πώς δουλεύουμε το Email Marketing;

  1. Αρχικά, ένα από τα πιο σημαντικά βήματα της στρατηγικής, είναι η λήψη ποιοτικών emails. Αυτό μπορεί να γίνει σταδιακά στον χρόνο, ή με διάφορους μηχανισμούς όπου οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μας παραχωρούν το email τους για μελλοντική ενημέρωση.

    Σημαντικό! Εάν η λίστα των emails δεν είναι ποιοτική, ό,τι ενέργεια κι αν κάνουμε δεν θα αποδώσει, ενώ ταυτόχρονα διατρέχουμε και κίνδυνο να προκύψουν νομικά ζητήματα σε περίπτωση που ο χρήστης δεν έχει εγγραφεί ποτέ στη λίστα μας!

  2. Διατηρούμε μία σταθερή αποστολή newsletters τον μήνα, στα οποία διασφαλίζουμε πως το περιεχόμενο θα παρέχει αξία στον χρήστη και δεν θα τον «κουράζει». Το περιεχόμενο συνήθως δημιουργείται μηνιαία σε μορφή calendar και αποστέλλεται σε συγκεκριμένη ημέρα & ώρα, με σκοπό να εκπαιδεύσουμε το κοινό μας για το πότε θα το περιμένει.

  3. Πέρα από την επικοινωνία νέων της εταιρείας ή τυχόν προσφορών, μπορούμε μέσα από τα newsletters να δώσουμε tips και πληροφορίες που σχετίζονται με το αντικείμενο της επιχείρησής μας, ενισχύοντας έτσι δείκτες όπως το open rate ή to engagement rate.

  4. Αντίστοιχα, δημιουργούμε αυτοματισμούς που θα ωθήσουν τους πελάτες μας να ολοκληρώσουν κάποια αγορά, στις περιπτώσεις eshop. Πέρα από ανολοκλήρωτα καλάθια, μπορούμε να προτείνουμε δυναμικά παρεμφερή προϊόντα και κατηγορίες, καθώς και αυτόματους εκπτωτικούς κωδικούς, σε κομβικά σημεία στο ταξίδι του καταναλωτή.

  5. Εντός μήνα ή τριμήνου, ανάλογα με την στρατηγική μας και τον όγκο των emails που αποστέλλουμε, εξάγουμε report αναλύοντας τα αποτελέσματα που έχουμε λάβει και θέτουμε βελτιστοποιήσεις πάνω στο πλάνο μας, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Γιατί να επιλέξετε εμάς;

Γιατί ενεργούμε πάντα με πλάνο και στρατηγική, αξιολογώντας τις ενέργειές μας ανά μήνα, τρίμηνο και εξάμηνο μέσα από διαδραστικά δυναμικά reports.

✓ Γιατί μπορούν να εγγυηθούν οι πελάτες μας για εμάς με συστατικές επιστολές.

✓ Η εταιρεία μας είναι επίσημος συνεργάτης της Moosend στην Ελλάδα.

✓  Παράλληλα, διαθέτουμε σημαντική εμπειρία και σε ακόμη δύο από τους πιο γνωστούς βασικούς παρόχους email marketing – μπορείτε να μας ρωτήσετε σε ποιους!